Praca dla Absolwenta – aby inni mogli wzrastać


Ostatnio zaniedbałam blog wzrastanie, bo zajęłam się nowym projektem. Mam nadzieję, że on pomoże wzrastać innym. Otóż 9 kwietnia został opublikowany mój poradnik
p.t. “Praca dla Absolwenta” mówiący o krokach potrzebnych do tego by zdobyć dobrą pracę. Zanim pozna się tajniki tworzenia skutecznych CV i Listów motywacyjnych należy wejrzeć w siebie i ocenić swoje możliwości a potem jak najkorzystniej je przedstawić w dokumentach aplikacyjnych.  Więcej o poradniku napiszę w kolejnym wpisie. Dziś chcę zaprosić na moją stronę http://www.pracadlaabsolwenta.com, gdzie można znaleźć fragmenty mojej książki i artykułów oraz informacje o różnych wydarzeniach, np. targach pracy. Tych co mają konto na facebooku proszę o “lajka” tzn. polubienie mojej strony.

2013_04_28_praca_dla_absolwenta_strona

Skomentuj

