Podsumowanie pierwszego miesiąca


Wzrastanie powstało dokładnie miesiąc temu. Pomyślałam, że przyszedł czas na małe podsumowanie.

Cele

2012_09_20 celCelem jest wzrastanie – moje i Twoje. Na początku z pomocą książki „7 Nawyków Skutecznego Działania”. Zasadą, którą starałam się utrzymać to czytać regularnie poradnik i dzielić się wpisami średnio dwa razy w tygodniu. Chciałam też pozyskać grono czytelników oraz sprowokować do dyskusji. Cieszę się, że w tak krótkim czasie mi się to udało.

Co napisałam w międzyczasie?

2012_09_20 typingPierwszy wpis jest o śnie pod wpływem rozpoczęcia tworzenia bloga. Następnie można przeczytać o książce „7 Nawyków Skutecznego działania”, która jest inspiracją do tworzenia tego bloga. Ten właśnie poradnik chcę studiować i wdrażać w życie a przemyślenia i relacje zapisywać właśnie tutaj. Chcę też prowadzić wymianę myśli, jeśli zechcesz napisać komentarz do któregoś z moich wpisów.

Wpis „Początek przygody” tłumaczy, dlaczego warto sięgnąć po wspomniany poradnik. Kolejne wpisy są już przemyśleniami z przedmowy książki, w której autor uświadamia, co nas ogranicza oraz dlaczego dopada nas osobisty zastój.

Zanim jednak zaczęłam wdrażać ćwiczenia pozwalające wykształcić Pierwszy Nawyk, zatrzymałam się nad tym jak ważne jest obiektywne postrzeganie świata i jak przeszkadzają nam w tym paradygmaty, oraz przypomniałam sobie jak jest ważne ważne by uzyskać w życiu równowagę pozwalającą osiągać długo- i krótkoterminowe cele, oraz jak łatwo uciec od odpowiedzialności uznając nasze czyny jako skutek determinizmu.

Ciekawy off-topic to relacja ze spotkania z niepełnosprawnym podróżnikiem Jaśkiem Melą, który motywuje innym pokazując że bez ręki i nogi można zdobyć nawet Biegun Północny i Południowy.

Rezultaty

2012_09_20 Results smallChcę się podzielić też z radością informacją o tym, że już 10 osób zdecydowało się zasubskrybować do mojego bloga i otrzymywać na adres e-mail wpisy, które się w nim pojawią. Mam nadzieję, że Wzrastanie okaże się inspiracją także dla Ciebie. Jeśli chcesz być na bieżąco, możesz ściągać wiadomości poprzez RSS albo kliknąć na głównej stronie bloga na guzik „Chcę wpisy na e-mail.”

Choć to jest właśnie 10 wpis, to blog ma już 26 komentarzy i ponad 927 kliknięć. Trzy wpisy otrzymały ocenę 4 gwiazdek. Będę się starać by z upływem czasu moje wpisy prowokowały do wymiany poglądów oraz zachęcały do wprowadzenia zmian w życiu.

Co dalej?

Business visionPlanuję nadal iść wytyczonym szlakiem i kontynuować lekturę 7 Nawyków Skutecznego działania. A już niedługo zacznę wykonywać proponowane przez autora ćwiczenia pomagające wdrożyć pierwszy nawyk. Mam nadzieję, że wtedy będziesz ze mną.

Jeżeli uważasz, że Wzrastanie pozwoli wzrosnąć także innym, możesz przesłać linka do blogu lub do tego wpisu swoim znajomym. Nie mam nic przeciwko temu. Winking smile

2 thoughts on “Podsumowanie pierwszego miesiąca

  1. Gratuluję w takim razie okrągłej dziesiątki zdeklarowanych czytelników! No i imponującej – jak na takie początki – liczby kliknięć! A jeśli mówisz o podsumowaniu miesiąca, to dołożę swoje trzy grosze, już krócej tym razem.
    Otóż cieszę się, że jestem w gronie czytelników tego bloga. Każdy Twój nowy wpis jest świetną okazją do zatrzymania się nad swoim życiem w wirze codziennych zajęć i do autorefleksji, na które zazwyczaj nie ma zbyt wiele czasu lub też nie chce się go mieć. A bardzo są potrzebne!

    • Dzięki za gratulacje. Już jest 11 subskrybentów🙂. Cieszę się że możemy wymieniać przemyślenia dzięki temu blogowi. Zazwyczaj kiedy się umawiam na kawę rzadziej poruszam takie tematy. A dzięki blogowi jest pretekst, bo w dowolnej chwili można coś przeczytać lub napisać.🙂

Skomentuj

