Wreszcie się zdecydowałam…


2012_08_25_HOTEL smallJak to jest, że uwielbiam pisać, a tego nie robię? W końcu nadeszła wielkopomna chwila. Wczoraj wieczorem zdecydowałam się stworzyć własnego bloga. Było to znaczące wydarzenie, bo w nocy przyśnił mi się sen z tym związany. Byłam w hotelu i miałam własny pokój. Ten pokój był jakby blogiem. Miał czerwone zasłony. Były tam drewniane drzwi z jasnobeżowego drewna. Nie miały przyczepionej zasuwy i nie dało się ich zamknąć. Co to może oznaczać?

W każdym razie blog powstał i mam nadzieję, że uda mi się stworzyć coś wartościowego…

7 thoughts on “Wreszcie się zdecydowałam…

  1. Też tak mam, że uwielbiam pisać, ale jeszcze nie zacząłem, wiem też że nie będzie to blog. Powodzienia, będę tu zaglądał.

  2. Sen symboliczny, odzwierciedlający niepokój nową i obcą (hotel) sytuacją
    i poczucie braku bezpieczeństwa (drzwi bez zasuwy). Powodzenia , a jeśli odczujesz wewnętrzny spokój pisząc to znaczy, że TO jest to!

  3. O, widzę, że czytelników przybywa! Miałam być piątym subskrybentem, a wygląda na to, że będę szóstym🙂 Również trzymam kciuki za Twoją wytrwałość w blogowaniu i życzę Ci, żeby blog przyniósł oczekiwane rezultaty! Powodzenia!🙂 Pozdrawiam już z Poznania!

    • Tak naprawdę będziesz 7, tylko ja ręcznie uaktualniam informację o subskrybentach na stronie bo ta podawana przez system z automatu jest po angielsku😦. A staram się mój blog zrobic w 100% po polsku, choc domena jest amerykanska i nie wszystkie opcje zostały przetłumaczone z angielskiego na polski.

Skomentuj

